"We willen jullie langs deze weg nog eens bedanken voor het super leuke optreden dat jullie op ons feest hebben gegeven, ondertussen al enkele weken geleden. Wijzelf waren heel tevreden maar wat nog belangrijker was, ook de gasten vonden het super plezant, we hebben enorm veel toffe reacties gekregen!!"